Pristatytas naujas įrankis, skirtas elektroninio mokymosi standartizavimui

2016-12-19

Šių metų gruodžio 12-13 dienomis Studijų kokybės vertinimo centro atstovai dalyvavo ENQA organizuotame seminare „E-mokymosi socialinė dimensija – kokybės užtikrinimo iššūkiai“. Seminaro Atėnuose metu buvo pristatytas projektas TeSLA (Adaptive trust based E-assessment system for learning). TeSLA projektas remiamas Europos komisijos ir Horizon 2020 programos skirtas sukurti elektroninio vertinimo sistemą. Daugiau apie projektą rasite čia: http://tesla-project.eu/

Seminaro metu dalyviai gilinosi į socialiai atskirtinų grupių ir žmonių su negalia švietimo prieinamumą ir kaip elektroninio mokymosi programos galėtų iš spręsti šią problemą. Patirtimi dalinosi Europos šalių kokybės agentūros, universitetų atstovai bei Europos studentų sąjungos atstovė. Daugelis pabrėžė socialinės dimensijos svarbą tiek kokybiniame aukštųjų mokyklų vertinime, tiek pačių aukštųjų mokyklų atsakomybę užtikrinant galimybes studijuoti žmonėms su negalia.

Seminaro dalyviai vieningai sutarė, kad elektroninės ir nuotolinės studijos reikšmingai prisideda prie aukštojo mokslo institucijų prieinamumo įvairioms socialinėms grupėms, tačiau tuo pačiu pabrėžė, kad el. studijos vis dar turi savitų trukumų. TeSLA projektas siekia išspręsti vienus svarbiausių šių trūkumų: studentų autentifikavimo ir autorystės. Seminaro dalyviai tikisi, kad projekto metu sukurtos studentų autentifikavimo ir autorystės sistemos ateityje taps standartu.

Renginio akimirkos:

Atgal