Artimiausi renginiai

Buvęs Kitas
Rugsėjis 2017
Pr An Tr Ke Pe Še Se
28 29 30 31
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
01
Spausdinti

Kuo pasirūpinti išvykstant

  • Lietuvoje įgytus išsilavinimo dokumentus, išvežamus į užsienį, rekomenduojama legalizuoti arba patvirtinti pažyma ,,Apostille“. Išsamesnės informacijos galima teirautis Užsienio reikalų ministerijoje tel. (8 5) 236 2613 .
  • Iš anksto susirinkti informaciją apie pasirenkamas studijas, darbą, taip pat Lietuvoje įgyto išsilavinimo pripažinimą užsienyje.
  • Išsamesnės pradinės informacijos apie Lietuvoje įgyto išsilavinimo pripažinimą užsienyje galima teirautis pasirinktos šalies nacionalinio informacijos centro (ENIC/NARIC). Tokio centro kontaktiniai duomenys randami http://www.enic-naric.net/
  • Esant reikalui, SKVC teikia informaciją užsienio institucijoms apie Lietuvoje įgytą aukštąjį išsilavinimą institucijoms, todėl, kilus klausimams, galite rekomenduoti kreiptis į enicnaric@skvc.lt .

Jeigu užsienio institucijos Jūsų prašo papildomos informacijos apie turimą aukštojo mokslo diplomą, pateikite:

  1. užpildytą paraišką (Word; Pdf);
  2. diplomą ir jo priedą;
  3. asmens tapatybę liudijantį dokumentą (pasą);
  4. pavardės ar vardo keitimą liudijantį dokumentą (keitėsi, pvz., santuokos);
  5. kitus dokumentus, kurių gali būti paprašyta informacijos išsamumui ir teisingumui užtikrinti.

Kaip galima pateikti dokumentus dėl informacinio rašto išdavimo?

  1. Dokumentus galima asmeniškai pateikti Centro darbuotojams, adresu: A. Goštauto g. 12, LT 01108, Vilnius; I aukštas, 1-18 kabinetas. Čia galėsite užpildyti paraišką, darbuotojai peržiūrės Jūsų dokumentų originalus ir/ar notaro patvirtintas jų kopijas, užregistruos prašymą ir nurodys registracijos numerį.
  2. Dokumentus galima pateikti per įgaliotą asmenį. Tokiu atveju būtinas notaro patvirtintas įgaliojimas, arba Įgaliojimas, sudarytas informacinių technologijų priemonėmis (reikalavimai įgaliojimui). Įgaliotas asmuo turi pateikti nustatyta tvarka (notaro ar atitinkamos institucijos) patvirtintas dokumentų kopijas ir/ar originalus, išskyrus atvejus, kai Įgaliojimas užregistruotas Įgaliojimų registre.

  3. Dokumentus galima siųsti paštu, adresu: A. Goštauto g. 12, LT 01108, Vilnius, Lietuvos Respublika. Jei siunčiate dokumentus paštu, į voką įdėkite nustatyta tvarka (notaro ar atitinkamos institucijos) patvirtintas dokumentų kopijas, užpildytą paraišką.

Informacinis raštas parengiamas ne ilgiau kaip per 20 darbo dienų.

Pastaba:
Dėl informacijos apie Lietuvoje įgytą aukštąjį išsilavinimą nerekomenduojame kreiptis išvykstantiems į užsienį ir turintiems diplomo priedėlį, išduotą Lietuvos Respublikos aukštojoje mokykloje.